Ερώτηση: Γιατί είναι απαραίτητο ο δικυκλιστής να φοράει το προστατευτικό του κράνος:
1) Διότι το απαιτεί ο νόμος.
2) Διότι υπάρχει κίνδυνος να πληρώσει πρόστιμο.
3) Διότι σε περίπτωση πτώσεως, οι συνέπειες χωρίς το προστατευτικό κράνος μπορεί να είναι τραγικές.
Ερώτηση: Η τελευταία σας ενέργεια λίγο πριν κινηθείτε με ασφάλεια από τη θέση σταθμεύσεως είναι:
1) Να ειδοποιήσετε, εφόσον χρειάζεται να επιβραδύνουν οι άλλοι οδηγοί.
2) Να μην κοιτάξετε γύρω, εφόσον υπάρχει σταθμευμένο αυτοκίνητο αμέσως μπροστά σας.
3) Να κάνετε με τα χέρια σας σήματα και συγχρόνως να ανάψετε τα φλας.
4) Να κοιτάξετε επάνω από τον ώμο σας για έναν τελευταίο έλεγχο.
Ερώτηση: Πλησιάζετε ένα δρόμο με την επιφάνειά του καλυμμένη από ψιλό χαλίκι. Τι κάνετε:
1) Οδηγείτε κανονικά.
2) Επιταχύνετε.
3) Επιβραδύνετε.
4) Σταματάτε.
Ερώτηση: Διαπιστώνεται ότι μία μοτοσυκλέτα προκαλεί, κατά την κίνηση και τη λειτουργία της, θόρυβο πέραν του επιτρεπόμενου ορίου. Πώς τιμωρείται η παράβαση αυτή:
1) Μόνο με πρόστιμο.
2) Με πρόστιμο και με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας της μοτοσυκλέτας από αυτόν που βεβαιώνει την παράβαση.
3) Δεν έχει καμιά συνέπεια η παράβαση αυτή.
Ερώτηση: Όταν αυξάνοντας τις στροφές του κινητήρα του δικύκλου σας περνάτε στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, τότε τι συμβαίνει στην ιπποδύναμη του δικύκλου:
1) Μειώνεται.
2) Αυξάνεται.
3) Παραμένει σταθερή.
Ερώτηση: Γιατί ο δικυκλιστής δεν πρέπει να κάνει επιδείξεις στο δρόμο με το δίκυκλο που οδηγεί:
1) Γιατί ενοχλούνται αυτοί που τον βλέπουν.
2) Γιατί κινδυνεύει να πάρει κλήση από το όργανο της Τροχαίας.
3) Γιατί οι ενέργειες αυτές έχουν σημαντικό βαθμό επικινδυνότητας, οι δρόμοι χρησιμοποιούνται από όλους και δεν πρέπει να απειλούμε τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή των άλλων.